أثاث وديكورات ريتاج المملكة للأثاث الراقي مصر

ريتاج المملكة للأثاث الراقي

تاريخ نشر الاعلان مصر, القاهرة في 28/09/2012
أحمد محمود
أثاث وديكورات ريتاج المملكة للأثاث الراقي - مصر
إذا كنت تفكر في شراء نوم ، سفره ، صالون ، أنتريه ، مطابخ ، مكتبات ، ترابيزات ، ركنيات ، دريسنج روم ، شازلونج ،أو تجهيزات المطاعم والكافيهات ، فأنت بحاجه للتعامل مع شركه تحترم عقليه عملاؤها .. وتلك هي البدايه
إننا في ريتاج فرنتشر نعرض عليكم موديلات من إنتاجنا وليست مجمعه من المواقع
نستخدم أعلى المواصفات في تنفيذ منتجاتنا المختلفه
إن كنت تحلم بأثاث من إختيارك ، موديلات راقيه ، إلتزام وثقه ، أفضل الأسعار ، فأنت بحاجه لتحقيق حلمك معنا بزياره موقعنا .. ستشاهد ما انتجناه من موديلات .. يشرفنا اختياركم من موديلاتنا ..ويسعدنا تصميم وتنفيذ أي قطعه أثاث من إختياركم بكل إتقان ..
أرقى الموديلات بأجود الأخشاب والخامات ، لو شفت إنتاجنا يبقى هتشترى هتشترى ، وإسأل اللى زارونا . محير نفسك ليه بلاش تفكير كتير ، جرب زيارة لينا ، شوف شغلنا و كل اللى إنت بتفكر فيه هتلاقييييه ، جميع الموديلات المعروضة من إنتاجنا.
كن ذكياً بإختيارك و لا تدع الفرصة تفوتك ، تخصصنا سر نجاحنا في إنتاج الأثاث الأمريكي (أنترية ، ركنة ، كنب ، ستائر) و تستطيع الإختيار من أجمل الموديلات المصنوعة بمصانعنا ،، نحن نجمع بين أرقى المنتجات ، أجود الخامات ، أفضل الأسعار
لمشاهدة باقى موديلاتنا من فضلك إضغط هنا لزياره موقعنا
لمزيد من المعلومات والإتصال : 01005696904 - 01276497770
العنوان : المهندسين 302 ش السودان مساكن العرايس أمام دنيا البن

بيانات الاتصال

ريتاج المملكة للأثاث الراقي الاسم التجاري
أحمد محمود الاسم
المهندسين 302 ش السودان مساكن العرايس أمام دنيا البن العنوان
مصر البلد
للاتصال  إتصل بصاحب الإعلان  
تنبيه :
يرجى توخي الحذر عند التعامل مع أي ناشر لا يوفر معلومات مؤكدة, قم بنفسك بالاجراءات الواجبة للتمييز بين المشترين والبائعين قبل القيام بأي اتفاق.

Top